If you don't stand for something, you might as well fall for anything

Min nya hårfärg, ser kanske inte så glad ut.. men fastnade inte på bild ikväll. Byte av hårfärg är inte min starka sida, jag ogillar verkligen förändringar... Men jag är så NÖJD! Det blev ju super :)
Har varit fullt ös dessa dagarna, jag måste verkligen se till att packa ner min söta rosa kamera i väskan nu när det är så fint väder och man hittar på så många roligheter. Nu igår var vi på bio och såg Sucker Punch efter jag slutade jobba, riktigt bra film! Hittade även tillbaka till Björk och lite andra bra låtar;
Och idag, har jag då färgat håret, Markus var så söt och följde med... sen åkte vi ut och fikade med min pappa och Saga, därefter ut till Höganäs för att kolla in ngn slags.. outlet butik.. hitta inget speciellt där men däremot två sjukt fina tallrikar och skålar. :) Nu har vi spelat Mario Bro's wii och det är så roligt... livet känns roligt tillsammans med Markus.
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0